2008-11-12

Nailgrowth Miracle


Det var ungefär så här annonsen i flygplanstidningen såg ut, som fick mig att fastna på kroken.
kroken
30% längre naglar på 5 dagar!
5dagar
Sojaprotein, vitaminer och keratin hjälper till att stimulera naglarnas naturliga tillväxt. naglarna blir längre och starkare. Denna salongsstarka behandling kommer att slå ut allt du någonsin provat förut! Resultat garanteras!
Special ingredienser: keratin, soja protein, vitaminer, kollagen.
Sååå
Så vad är dina erfarenheter? Kommentera!!
Pris
Pris:
I Handeln 119 kr
Frozza 119 kr
SallyHansen.se 99 kr

2 kommentarer:

Sally sa...

På mig fungerade den här produkten perfekt! Mina naglar växte sig långa och starka, och efter 5 dagar får jag nog säga att de var mellan 25% och 30% längre. Jag fortsatte att använda produkten i 5 dagar till och mina naglar växte sig fort ännu längre. Jag älskar den här produkten och rekommenderar den varmt!

Elin sa...

Det här var den första Sally Hansen produkten jag testade med! Den är underbar! Jag tror att mina naglar växte ca 30% på fem dagar... svårt att säga så exakt. Men de blev garanterat mycket, mycket längre, och starka! Jag har aldrig haft långa naglar naturligt förr så det är kul! Jag ger den topp betg!!