2008-11-12

Vart köper man Sally Hansen produkter?

När jag googlar på Sally Hansen ser jag att många undrar vart man kan köpa produkterna.
Numera finns det ett utbud av Sally Hansen på de flesta ICA MAXI, HM, Åhléns, Kicks etc.
De håller i stort sett samma prisklass så det spelar oftast ingen roll vart man väljer att shoppa.
Online vet jag bara ett enda ställe som säljer Sally Hansen men ryktena säjer att ännu en webbshop är på G! Jippi!!


Online shoppar

Frozza

Den här webbutiken säljer accecoarer av olika slag (smycken, skärp, väskor mm) och har även en del Sally Hansen produkter i sitt sortiment. Dom håller samma prisnivå som butikerna på stan, och eftersom att frakten alltid är fri blir summan densamma.

Sally Hansen

Den här butiken är jag spänd på! Jag har sett en del reklam för den i olika bloggar, forum mm som säger att det kommer finnas "massor nya produkter som ännu inte finns på den svenska marknaden" och att de kommer hålla låga priser! För ett Sally Hansen fan som mig är det ljuv musik. Eftersom att den ännu inte öppnat kan jag inte säga så mycket mer. Men uppdatering kommer så fort dom slår upp portarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååååh!!!! Det har jag missat! Den nya shoppen! Det låter skitbra! Har testat ett par sally hansen men ingen som du skrivit om än. Så jag får hålla lite på mina kommentarer :)