2008-11-12

Om Sally Hansen

Sally Hansen kommer ifrån USA. Där är de marknadsledande inom nagelvård och vinner hela tiden priser för sina produkter. Nagelprodukterna är alltså det de är mest kända för. De har dock ett stort utbud av läppprodukter, hårborttagningsprodukter, handkrämer, fotkrämer, hudvårdsprodukter mm.

Jag tror det var år 2006 som Sally Hansen först kom till Sverige. Alltså bara två sedan! Fortfarande är det ett rätt så okänt märke här, men det är på framfart!

Personligen kom jag i kontakt med Sally Hansen på ett flygplan till karibien. Jag satt och bläddrade i en sådan tidning som alltid finns i nät-facket på sätet framför. Så, när jag vände blad fanns där en stor helsides annons om Sally Hansen Nailgrowth Miracle. En guldig flaska vars innehåll skulle göra att mina naglar växte med 30% på bara fem dagar. Jag som alltid haft korta, sköra naglar blev ganska uppspelt där jag satt. Det lät som precis vad jag behövde och jag bestämde mig för att detta skulle jag absolut testa!

Sedan tog det ett år innan jag satte mig vid google för att försöka hitta någonstans att köpa produkten. Jag hade glömt bort både märket och produktens namn. Så jag googlade på saker som "längre naglar snabbt" och "mirakelkur naglar". Jag hittade endast ett svenskt ställe att köpa den på och la snabbt en beställning.

Jag blev positivt överraskad av nailgrowth miracle. Visst hade jag hoppats på att den skulle fungera som utlovat, men det lät ju onekligen för bra för att vara sant. Det var det inte! Mina naglar växte hur fort som helst! Det varförsta gången i mitt liv som jag hade långa, naturliga naglar. Jag blev naturligtvis helt såld och min nyfikenhet för märket bakom produkten, Sally Hansen, växte!

Jag startade den här bloggen för att kunna dela mina erfarenheter av Sally Hansen med er andra. Många av produkterna utlovar fantastiska, otroliga resultat på kort tid, och det är säkert många som tror att det bara är rappakalja. Därför vill jag att vi ska kunna utbyta fakta med varandra. Så ös på med kommentarer.

Jag kommer även lista de ställen som säljer Sally Hansen och jämför priser.

Inga kommentarer: